20 Nisan 2007 Cuma

YALAN

Beni ben yapan sendin
Bana aşkım, bitanem diyen sendin.
Seni sevdiğimi kalbime yazmıştım
Senin için atıyordu bu kalbim
Sensiz yapamayacağımı anladığım an,
Seni yürekten sevdiğim andır...

Bana bu kadar sıcakken neden,
Neden...Soğuk soğuk davranmaya başladı.
Anlayamadım!Niçin böyle yapıyordu diyordum...
Senin için ağlıyordu bu kalbim,
Sensiz yaşamanın tadını tattığım an,
Seni ölesiye kadar sevdiğim andır.

Ve bir gün akşam seni başkasıyla gördüm.
Dedim ki kendime:
Vay be bir meleğe değil ,şeytana tapmışım,
Aşkıma sevgime ihanet etti,
Sonunda ise bana karşı olan küstahlığın.
Gözlerimin içine baka baka bana,
Yalan söylediğin o güzelim günlerimi
Ezip geçtin ya,
NE MUTLU YALAN AŞKIM!!!...
SEVGİLERLE
AHMET ULUIŞIK

1 yorum:

yakamozzz dedi ki...

ahmet kardeşim sana söyleyecek ne söz nede ifade edebilcen laf bulabiliyorum sadece seni tebrik ediyorum we başarılarının dewamını diliyorum sen kısacası bir HARİKASIN ss...

gaziden yakamozzz