23 Nisan 2007 Pazartesi

SEVMEYECEKSEN

Ben seni sevdim bir kere
Gönül verdim yıllar eskidi ömrümde!
Ben sana muhtacım bilir misin?
Ama gel artık sevsem sever misin?
Sen beni öylece bırakıp gittin kaderime.

Sen içine düşman birisin.
Ben aslında seni sevmekle hata yaptım,
Şunu bil ki ardından beni bırakıp gittin ya sonunda!
Beni yapayalnız bıraktığın günü asla unutmayacağım...

Ve şimdi sensiz,
Çok daha güçlüyüm,
Geride kalan ise,
Kalbimde unuttuğun nefrettir.
Eğer ki sen madem bırakıp gittin beni
Sen beni sevmeyeceksen üzgünüm güzelim.
Sen başakasında mutlusun, ben ise
Bütün anılara sevmeyeceksen diye başlık attım...

Sevgilerle


(BU ŞİİRİMİ DELİ GİBİ SEVDİĞİM VE UNUTAMADIĞIM BİRİNE YAZDIM.) acaba o okuyo mudur bu yazdıklarımı? Okuyanlar okumayanlara iletsin .Biri o kişiye haber versin anlatsın onu çok seviyorum napalım.O kendisini bana aşık etti benim bi suçum yok..EĞER SUÇUMU SORARSANIZ 'ÇILGINCA SEVMEKTİ' DİYECEKLERİMİN HEPSİ BU KADAR HADİ ALLAHA EMANET OLUN.. YARDIM EDİN DOSTLARIM BANA........

Hiç yorum yok: