22 Nisan 2007 Pazar

GİZEM'S


22.04.07
Antalya

Diyorum ki Gizem ne yapıyordur bu sıralar nerede, nasıl ve mutlumu bilmiyorum.
Ama yinede yazıyorum. Canımdan çok sevdiğim ve ömrüm boyunca unutmayacağım bir arkadaşımdır kendisi. Karakteristik yapısı ise çok efendi, istekli ve aynı zamanda tatlı bir kızdır. Onun en önemli özelliği en çok ailesine ve arkadaşlarına karşı sevilen bir kişi olmasıdır…

Aslında kendisi çok duygusal ve güzel bir kişiliğe sahiptir. O hayatı boyunca sevilecek ve sayılacak insanlardan biridir. Onu yani kalbimden çıkarıp atamıyorum ben. Tam anlamıyla onun değeri tartışılamaz. Gizem’le aynı sınıftayken yan yana oturuyorduk. Yanımda oturduğumda ise Gizem’in hiçbir olumsuz davranışını görmedim. İyi niyetli olması beni hep memnun etmiştir. Çünkü kendisi üstün bir zihniyete sahipti. Hatta bazen benim moralim bozuk olduğu zaman veya bir yerde hata yapmışsam, bana hep fikir veriyor, moralimin yerine gelmesine yardımcı oluyordu. Bende onunla fikir alışverişinde bulunuyorum her konuda. Gerçekten de çok dürüst ve akıllı bir kızdır. Her nerede olursa olsun haddini aşmaz sürekli centilmen tavırlarla yaklaşımı vardır. Kendisine söylediğim bir söz vardı: ‘‘Sen istedikten sonra hayatında yapamayacağın hiçbir şey yoktur.’’ Dedim. O bu söze karşılık güzel bir jest yaparak beni de memnun etti bu ifadesi. Ailesine karşıda büyük bir saygısı ve sevgisi vardır. Genellikle annesini ve ablasını çok sevdiğini çok iyi biliyorum. Her şey yaşanılacak kadar güzeldir. Daha ne diyeyim.

Açıkçası ben burada Gizem’in hayatına ve sevdiklerine verdiği değeri anlatmaktan onur duyuyorum. Ben onu en çok sevdiğim arkadaşlarımdan biri olarak görüyorum. O da bunu biliyor zaten. Bir zamanlar en yakın olduğum, her an konuşup sohbet ettiğim bir arkadaşımdı fakat şimdi o uzaklarda artık eskisi gibi de görüşemiyoruz. Çok özledim onu acaba o bunun farkında mı bilmiyorum? Ünlü yazar; ROBİN SHARMA’ nın bir sözü vardı: ‘‘Nasıl ki koza kelebeği bilmez, hâlbuki kaderidir onun kelebek olmak.’’ Ancak cesur olursa, cesaret ederse bir yumağın içinden sıkışmış kalmışlıktan kabuğunu kırarak gökyüzüne ve özgürlüğe doğru kanat çırpar. Ben anladım ki bu yazdıklarımdan GİZEM’DE böyle kızdır…

(DOĞUM GÜNÜN ŞİMDİDEN KUTLU OLSUN TATLI KEDİ. SENİ ÇOK SEVİYORUM. NİSANIN 28’İ DOĞUM GÜNÜNDÜ BENDE SANA BUNU YAZAYIM DEDİM… SENİ SEVDİĞİMİ HİÇ BİR AN UNUTMA OLURMU. SEN BİR ÇİÇEKSİN SOLMASIN YAPRAKLARIN.)

‘’ YAĞMUR’’
Yağan her yağmurda beni hatırla
Gökten yere düşen her damla
Beni hatırlatsın sana
Titrek damlacıklarında
Kalbim gelsin aklına
Unutmaya çalışma
HATIRLA…

Sevgilerle
AHMET ULUIŞIK

1 yorum:

kedi dedi ki...

doğum günü hatılaman çok güzel düşünmen yeterdi cnm teşkür ettim sana ayrıca çok güzel şeyler yazmışsın sitendede gayet ii durumda