3 Mayıs 2008 Cumartesi

Dünyada ki Tek Emelim İçin Kanatsız Meleğim



çekip gittin elimden uzaklara
zaten seniniçin çıkmıştım ben o yokuşlara
napalım aşkım kaderde varmış
aşkını yasin kalbine yazmış
dersin ve uzaklara gidersin
inşallah benim gibi sende seversin

aşık olmak suçsa ben en büyük suçluyum
napıyım ben kendimi sende buldum
seni sevdim alkadrasa mahkum oldum
gerekirse senin gözyaşın için kendimi vururum

sevdim ben unutamam
kalbimden gitmene hiç dayanamam
acıtmadan ggit bari gönlümün perisi
bu günüm değil yarınımın sevgilisi

çünkü yarınlar hiç bitmeyecek
bu kalp seni topraktada sevecek
gönlümün ortasında seni besleyecek
bu aşkımız hiç bitmesin hiç bitmeyecek

bu şehir bana düşman
sende beslediklerime herkes hayran
dur aşkım biraz daha dayan
bu kalpler birbirine hasret istersen söyle dediklerin yalan.

kalk ve ağlan
içimden geçen senin bunları yapmaman
aşkımıza göğüs gerip sonsuza uzanman
elini omzuma atıp başını göğsüme yaslaman

aman olmaz deme
karar ver benmi yoksa o ibne
seviyorsan elimden uçup gitme
sevgiz karşılıklıydı ama nasıl bitti bu çile

çile değil sevgi bence
aşkımız doğruydu sence
ayrılmamız bazıları için eğlence
bu kalp sende kaldı elimden gitsende

By sanal gangster!!!!Unutma ki mOlİ ölümüne sever!!

molist..

Hiç yorum yok: