4 Mayıs 2008 Pazar

Benim Hakkımda!! (Meraklısına)






REKABET ETMEM REKABET YARATIRIM!
farkım tarzım benim türk olmam ya kan kustururum yada sustururum bu hususta ne kural nede kral tanırımßu aLemde ŞekLi ßen Koyar ßen Çizerim .Oyunu ßen ßaşLatır ßen ßitiririm . İşine geLmiyOrmu Game Ower güselim


NE PARAYLA ADAM OLDUK BU HAYATTA NEDE HER PARASI OLANI ADAM YERINE KOYDUK!!!



BuGüN 'aŞıĞıM' DeYiP,YaRıN YaN ÇiZcEkSeN..
YaLaN SöLeYiP oRTaYa ÇıKTııNDa
KıWıRCaKSaN..
iLGi GöSTeRiNCe Bi TaRaFıN KaLKıCaK
SeNDen iLGi BeKLeNiNCe KaÇıCaKSaN..
KıSKaNCıM DeYiP,KaNKaN SeWGiLiNe
SuLaNıNCa
KıLıNı KıPıRDaTMıCaKSaN..
aNNeNiN SöZüNDeN ÇıKMıCaKSaN..
aRKaDaŞLaRıNıN YaNıNDa BaŞKa YaLNıZKeN
BaŞKa TüRLü DaWRaNCaKSan..
BoYuN uZuN aKLıN KıSaYSa..
PaRaN WaR aMa CiMRiYSeN..
GiYDiiNiN
YeDiiNiN
Öptüğünün
YaTTııNıN
LaFıNı YaPCaKSaN.....
Benim Aradığım Sen Değilsin!



BENİ ENCOK KARSIMDAKININ BENI SALAK DURUMUNA DUSURUP BENLE DALGA GECMEYE CALISIRKEN KENDİSİNİN SALAK DURUMUNA DUSMESI MUTLU EDERR !!!!!!!


RAPİNE KADAR RAPÇİYİZZZZ
RAPİMİZİ KÖTÜLEYENİN BEYNİNİ ÇİZERİZZZZZZZZ !!!!!!!!!!!!



müslümcü olup jılet cekıcegıme
rockcı olup kafa salıycagıma
popcu olup popo sallıycagıma ,
RAPÇİ OLURR ELL SALLARIMMMMMMMMMMM !!!!!!!!!

ADAM OLANI HAYATIMA SOKARIM OLMAYANIN HAYATINA


HAYATIN ILK DORDU :
TESEKKUR ET
OZUR DILE
OTOKONTROLLÜ OLL
EMPATİ YAP

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yakışıklı çocuksun. Aşık olmamak mümkün değil..
Yazmaya devam etmelisin yazdıkça güzel olur.