30 Mayıs 2007 Çarşamba

UZAK DÜŞLER

Seni sevmek deli gibi yürek ister,
Bu kalp birtek sende titrer,
Bir allah'ım olsun birde sen ol
Kalbimdesin......

Kalbin en güzeli aşk için atanıdır,
Aşkın en güzeli sonunda sevgi olanıdır....
Sevginin en güzeli bir ömür olanıdır,
Kalbimdesin.....

UNUT DEDİLER UNUTTUM AMA
SENİ DEĞİL UNUT DİYENLERİ UNUTTUM
BİTANEM, BİR GÜN DAHA GEÇTİ
AYLAR GEÇTİ YOKLUĞUNLA,
İÇİM YANIYOR
SENSİZLİK ÇOK AĞIR GELİYOR BANA.
AKLIM,KALBİM HEP SENİNLE......

sevgilerle

ahmet uluışık

((Bugün kim olduğumuz, dünkü tercihlerimizin sonucudur.Yarın kim olduğumuz,dünkü kararlarımızın sonucu olacaktır.Gerçekten seni sevmeyi gözyaşlarımla, gülmeyi ve kavuşmak için herşeyi öğrendim ama.....''SENSİZ OLMAYI ASLA.''))
Buradan tüm gurbetçi kardeşlerime selamlarımı iletiyorum. ALMANYA 'daki kuzenlerimi buradan çok özlediğimi dile getiriyor onlara şunu sölüyorum sizler benim herşeyimsiniz...Hoşçakalın allaha emanet olun sevgiyi ve saygıyı ayırt etmeden yaşamanın temenisiyle...Hakkınızı helal edin........

Hiç yorum yok: